Friday 11 May 2012

PESBUK CHAT

29 minit lepas...
pesbuk chat.

kawan tagune:
Baha...ko wat per ni?aku ada citer menarik nak bgtau ko...

maskulin guy:
aaa apa

kawan tagune:
Ari tu aku g Serdang,hantar keta kat Bengkel...

maskulin guy:
pastu?

kawan tagune:
tengah aku tunggu aku solat kat masjid serdang...lepas solat asar. ada mamat nyah datang dekat aku...
mula borak baik je la...tetiba dia tenung ANU aku...aku pelikla,aku tanya dia ko tgk apa?
dia kata: "dah naik ker?"
Aku macam haaaaa!!!aku cakap " memag begini la"
Mamat tu jawab "kalau nak, boleh, tapi x boleh dalam masjid,kat dalam tandas boleh la".
Aku terus blah.

maskulin guy:
HAHHAHAHHAHAHA

kawan tagune:
dia boleh panggil2 aku "abang xxxxx!!, dalam tandas ni kosong,saya boleh tolong"...

maskulin guy:
WTF
dia kenal kau?

kawan tagune:
x la,dia tanya nama aku sebelum tu
x boleh tahan,dalam masjid lagi tu...
nasib la,dia x peluk aku...
terus aku teringat ko wei

maskulin guy:
wtf
pesal plak ko teringat aku
bodo sial ayat

No comments:

Post a Comment