Friday 2 November 2012

Akak Lipid

3.45 pm
Student Information Center MMU
Misi: Buat Sticker MMU


sweettalkguy: kak, saya nak buat sticker
akaklipid: duduk dulu dik. *tulis2 cop sana sini*
sweettalkguy: ok

2 minit kendian

 

akaklipid: adik tulis ID ngan nama
sweettalkguy: ok

akaklipid: adik....
sweettalkguy: yer kak

akaklipid: adik tak teringin kurus ker?
sweettalkguy: haaaaaa????

akaklipid: adik tanak jadi kurus ker?
sweettalkguy: haha takpe la kak *sambil tersenyum dalam hati rasa wtf*

akaklipid: ni dik... alang2 adik tanya ni akak nak kenalkan bende ni kat adik
sweettalkguy: dalam hati *aku tanya???*

akaklipid: *keluarkan risalah alpha lipid*
sweettalkguy: ..............

akaklipid: ni dik, tgk... akak ada dalam gamba ni *tunjuk gamba sebelum dan selepas amik alpha lipid*
sweettalkguy: .............. *dalam hati... ok photoshop*

akaklipid: adik tak teringin jadi cam akak ker?
sweettalkguy: ..............

akaklipid: kita ni dik kene kuatkan semangat kalau nak jadi camni
sweettalkguy: ..............

akaklipid: adik cuba tengok beza akak dulu dengan sekarang...
sweettalkguy: takpe la kak, tade duit nak beli... nk bayar yuran ni pun dah menangis.

akaklipid: jap. adik amik ni *keluarkan risalah lain*
sweettalkguy: ..............

akaklipid: adik amik ni, kalau ubah fikiran nanti contact akak *tulis no tepon kat risalah*
sweettalkguy: ..............


**sempat la plak dia promote alpha lipid kat aku... adik aku yg jual herbalife pun tak penah aku beli.... sigh*

 

No comments:

Post a Comment