Friday 2 November 2012

Kisah dari BLOG LAMA

 Monday, February 14, 2011

Kemarin aku ada letak teka-teki kat status ym aku..
bunyinya begini..

bila aku tido.. dia baring..
bila aku bangun.. dia berdiri..
apakah dia...?

walaupun ianya berbaur kontroversi.
dan jawapan yg aku dapat rata2 mengatakan..
aku melucah.. jawapannya adalah "k*te"

bukan.. sesungguhnya bukan ler natang laki2 tu..
jawapan sebenar adalah rambut aku..
aku pelik.. setiap kali aku bangun pagi..
kompem rambut aku jadi cam super saiya.
tercacak ke atas.. seb baik aku tak kaler kuning jer..

semalam plak..
aku berborak ngan apis p*pek...
dia kerja ngan prudentiel skarang..

dia kasi aku satu teka-teki..
berbunyi..

ada seekor kucing dan seekor ayam, tiba tiba kucing ni jalan jatuh dalam sungai.. basah kuyup. pastu ayam tu happy. kenapa ayam tu happy ?

setelah mendapat jawapan..
aku tergelak dan terus post kat pesbuk..

dapat jawapan ramai yg merepek tah ape2..
tapi ada beberapa orang yg dapat jawab dengan betul..

jawapannya adalah...

"because whenever there is a wet pussy, there's always a happy cock nearby"

haaa ni baru lawak lucah..
dan bertambah lawak apabila salah sorang membe aku.
mintak jawapan.. dan aku kasi.. dia g google translate...
pastu send kat aku balek..

google translate punya translation = kerana setiap kali ada vagina basah, selalu ada ayam bahagia di sisinya




*wtf? ayam bahagia?? hahah gelak guling2 aku baca.*

No comments:

Post a Comment