Sunday 29 January 2012

BAPOK! aku anti bapuk. kthxbye!

petikan Wednesday, October 21, 2009


Kisah 2nd....

(selepas abis spm dan tgh tanam anggur)

ok post kali ni pasal bapuk.
bukan aku suka pada bapok ok..
aku straight.. aku anti bapuk juga..
tp ske menganjing bapuk2..

citernya camni... aku tak ingat bila.. tp dalam xx taun lepas gak la..
aku satu family kecuali mak aku g makan kat pagoh.. tempat makan kat muar..
aku pun tatau apsal nama kawasan kedai makan dia letak pagoh..
padahal ada je tempat nama pagoh kat area dekat2 batu pahat...

tempat makan ni cam.. meja byk2 kat tgh.. open air..
pastu byk la warung2 cam beger stall tu keliling...
masa aku sampai kat kawasan tu.. bapak aku ngan abang aku sme da sampai..

sampai2 je kat meja.. aku duduk la..
pastu ternampak la meja depan ni.. ada 3 orang awek..
ada sorang minah ni asik usha aku... aku usha la balek..
saje main2 mata.. tgk2 jeling2 pastu berbalas senyuman..

masa ni aku still tgh jalang.. tale tgk pompuan sket..
tp sebab ada family aku berbudi bahasa la kan..
aku senyum punya senyum sampai adik aku si suriya cakap..
"oi apsal ni..??"  pastu dia pasan la aku tgh senyum kat minah depan..
aku cakap tadak apa2..

usha punya usha, jeling punya jeling, senyum punya senyum...
skali dia keluar SUARA la.. JANTAN !! aku tersembur air !!
adik aku ketawa terbahak2..
(dalam ati aku.. wtf ?!! aku tgh flirt jantan.. hawau tol..!)
pastu terus aku tak lalu makan (cuma balun satay ayam 12 batang jer)
dan tak pandang awek-S itu...

omg! aku sendri pun tatau camna aku bole tak sedar..
mebi sebab membe2 dia mmg nampak maknyah.. tp dia nampak pompuan.. aku tak terpikir ker??
bapak desperet sgt aku time tu ekk..

tp skang bila citer2 balik.. adik aku si sue kata dia tak ingat..
ermm.. lagi la bagus.. hihi..

malu sial gua.. terencat ego jantan gua slama ni.. weeeeeeeeee~

1 comment: