Sunday 29 January 2012

Salah sound + Nigga

petikan Monday, October 4, 2010

Kisah 3,


kes 1:
beberapa hari lalu.. sebelum cuti bbudak degree stat..
aku ngan rumet aku berebut nak mandi..
siap bole cop plak bilek mandi mana nak masuk..

aku masuk bilek air ujung, dia amik middle..
aku baru je nak mandi perut meragam pulak.
so aku pun melabur la amanah saham dulu..
lepas melabur.. aku nk g mandi.. dengar orang nyanyi..

"Senyap ah! Memekak jer kau!" aku tengking
"Owh sorry, baru lepas xm tadi.. tu yg hepy nak nyanyi2 sket," jawab orang yg aku tengking.

Aku terdiam.. aku perasan sesuatu..
OK.. ni bukan suara rumet aku... aku tgk tuala...
OK.. tuala ni bukan tuala rumet aku... aku tgk pintu tandas dia..
OK.. dia lama lagi mandi ni...


aku cepat2 mandi kebau.. abis mandi trus bungkus balik bilek...
tgk2 rumet aku da depan pc...

OK.. aku da salah orang...
selambe aku sound sape2 tah..

Kat sini aku nk mintak maap kat ENGKAU sapa yg aku marah tu.. lol.
jgn marah yer abang.. saya budak nerd. memang cakap lepas. thanks.



kes 2:
aku g cyberia nak print esemen last week..
pastu terlanggar sorang mamat nigger ni..
aku cakap "im sorry.."
dia balas "its ok" sambil tersengih..

pastu aku g la printing kat cyberia nya kedai tu..
masa aku tgh printing.. aku nampak nigger tu masuk kedai sama.
mula2 aku tak da pikir apa2..

bila aku almost abis printing..
nigger tu da sebelah aku.. tak nampak pun apa dia beli..
aku pandang dia.. dia pandang aku.. dia senyum.. (aku tak pikir apa2 lagi..)

bila aku abis print.. aku kuar..
tiba2 mamat nigger tu pun kuar..
buat2 borak ngan aku..
tanya kat mana jalan nak pegi Petronas..
(ok dats fak already, ni da stat horror)

bohong la petronas pun tak tau..
kat area cyber ni ada 1 jer area petronas..
aku cerita la kat mana petronas..
then dia mintak no phone aku..
"can i hv ur phone number, incase i didnt find it?"
sambil tersenyum macam jantan tgh ngorat betina...
aku cam wtf? dalam pikiran aku.. mamat ni tak straight.

aku cakap aku tade enset.
kebetulan plak tiba2 ada orang call dan enset berbunyi.
memang babi la punya malu... kantoi tahap maksimum.. pukey tul....
nigger tu dah tersenyum sengih aku tgk...
aku cakap "sorry, ive got to go.. bye"

aku pun terus g kat tempat aku park moto..
pastu tarik napas...
"ok nigger gay. fakof!"
dalam hati aku sumpah seranah. tak pernah terpikir kene ngorat ngan gay sampai camtu...

pastu aku stat moto... aku blah..
otw blah tu ternampak nigga tu ngan geng2 dia..
dia tgh gelak2 giler.. aku ada terdengar sket2 dia cakap apa..
rupa2nya aku kene nganjing ngan dia.. dia BERPURA2 gay dan flirt aku.

ok thanks.. u make my day nigger..
buat aku makin racist..
kimak ko.

No comments:

Post a Comment