Thursday 2 February 2012

Membe Hebat

December 27, 2011 at 6:22pm

jumpa membe lama kat shell sg besi pagi tadi.
terasa kecik giler dunia.

membe: eh baha ker?
bradpit: haa yerp2
membe: ingat aku lagi tak?
bradpit: ingat2
membe: lama tak nampak kau? da lebey 10 taun kot
bradpit: tu ah
membe: gemoknya kau skarang.
bradpit: ..........
membe: kau dah kawin ker?
bradpit: lom ag
membe: awek?
bradpit: takde
membe: aih? kata handsome, takan takder awek kot?
bradpit: haha tak guna, hemsem kene ada awek ker?
membe: mestilah, tengok cam aku, dah anak 3 tapi still ada awek tau
bradpit: .........
membe: kau duduk mana skarang?
bradpit: putrajaya, kau?
membe: selayang, aku nak g meeting kat seremban ni
bradpit: kau kije apa?
membe: adalaa... orang berjaya mana leh kasitau rahsia
bradpit: ????
membe: okla baha, aku nak pegi dah ni, lambat plak kang.
bradpit: ok ok.
membe: kau ada facebook?
bradpit: pesbuk?
membe: yes, facebook. orang modem semua ada facebook beb.
bradpit: ada2
membe: nah, nanti jgn lupa add aku *tulis email diri sendiri kat kertas*
bradpit: kk, kau jalan baik2... slamat bekerja.
membe: chalo~

`
`
`
`
`
*sebenarnya aku pun tatau sapa mamat yg tegur aku ni*

No comments:

Post a Comment