Thursday 2 February 2012

"Thanks si jahanam. You've just made my day."

Wednesday, July 27, 2011 at 2:35pm


27/07/2011
8.25am


conversation kat ym.

si jahanam: taya tukar doOo.. boleh tahan lagi tu...
si kacak luar kacak dalam: gile kau... dah tajam dah spoket aku... kang tak pasal2 rantai putus...
merana aku menolak kat highway.
si jahanam: alaa... bole laa... dulu aku kije cam kau gak... Muar - Melaka... tade problem pun... ko g kedai memang la cina tu suh ko tukar... dah bisness dia.. aku ni sebagai membe... nasihat ko lagi... ok lagi rantai ko tu...bole tahan 2 bulan kot.
si kacak luar kacak dalam: batak! sejam la gile nak g kije... jauh ni...
si jahanam: kamon la... ko caya aku ke ko caya kedai? ko bawak slow2 tade masalahnya...
si kacak luar kacak dalam: ermmm...ok la kalo camtu *sedang tertipu*


8.40am

si kacak luar kacak dalam sedang menolak moto ke bengkel kerana rantai putus.
"Thanks si jahanam. You've just made my day."


9.10am

kat bengkel

apek: wah? mana lantai? moto lu bole gelak tale lantai ah?
si kacak luar kacak dalam: putus.
apek: lu heli poter ah? *gelak gelak*
si kacak luar kacak dalam: ape?????
apek: *terdiam*


9.20

atas highway MEX

*dalam hati si kacak luar kacak dalam*

ooo patut la apek tu gelak2 tadi... rupa2nya dia nak cakap aku heri poter dengan penyapu terbang sebab moto bole jalan tanpa rantai... sori apek... gua tak paham lawak lu tadi...



*special tengs utk Pacik Mustapa yg tolong tolak moto aku tadi.
meskipun aku tidak kenal dirimu... jasamu tetap aku kenang.
kalau ada anak lawa jgn lupa kenan2 dengan aku...*

No comments:

Post a Comment