Thursday 2 February 2012

Hospital Putrajaya

September 22, 2011 at 9:10pm



Pagi tadi g hospital kene tunggu giliran sebab ramai giler orang.
Aku tanya akak kaunter 8 kat mana nak amik tiket giliran,
dia cakap bole amik tiket kat mesin depan.
Lepas amik tiket giliran, aku duduk, bangun, duduk, bangun buat2 baca info yg tampal2 sampai sakit ati...
tunggu punya tunggu... lepas 50 menet... aku da nak stat hangin... aku g kaunter depan...

aku: bro, apsal da kosong kusi2 ni, turn aku tak sampai2 eh? da lebey 50 menet neh aku tunggu..

kaunterboi: tgk tiket sat

*3 sec lepas dia tgk tiket aku*

kaunterboi: owh, ni no utk orang pregnent. abg tak pregnent kan?

aku: .........

*sempat dia buat lawak bodo, rasa nak tunjal je paler*

rupa2nya ada 2 mesin amik tiket giliran kat klinik putrajaya. sigh..

No comments:

Post a Comment