Friday 16 March 2012

burung kurr kurrr

Kisah zaman sekolah dulu2...


Isnin pagi... perhimpunan sekolah....

Semua orang tgh beratur, aku klas 3d. Bbudak klas aku tgh gelak2 masa aku dtg... aku tatau kenapa, 
mungkin kerana aku terlewat... mungkin kerana aku ni mmg muka kene gelak saja...

justin B: kenapa wei? pesal korang gelak?
fans A: tade apa2 *sambil tergelak2 tutup mulut*
fans B: ko hemsem sgt ari ni ahh HAHAHHAHA

time ni aku ingat mmg aku hemsem dan kembang kuncup.
kene plak awek2 tgk aku senyum2 je bila time beratur... aku pun makin kompiden...


bila nak balik ke kelas... sorang demi sorang gerak...
masa aku berjalan tu, ada sorang cikgu tegur aku....

cikgu: eh terbang karang *sambil tersengih2*
justin B: ?????
cikgu: tutup sangkar tutup

masa tu aku tak paham pun apa dia bebel, bodo agaknya cikgu ni.
masuk kelas aku terus padam papan itam 
*mmg rajin padam papan itam masa skola dulu*
bila abis aku nak g tempat duduk, aku tgk bbudak semua tgh gelak2 sengih...

rupa2nya... aku tak ZIP seluar... dan aku tak pakai celana dalam juga.......
 
fans ABCDEFG: terbang burung terbang.... kurrr kurrr kurrrr

No comments:

Post a Comment