Saturday 3 March 2012

Perempuan XL

KEDAI NABILA BANGSAR.
11.45malam

aku teman seorang gadis yg tengah diet katanya... nak g makan... lapar tak makan sehari... ceritanya lah... oder lah dia nasi goreng cili padi...
20 minit pastu makanan sampai.

SITUASI 1:

sebelum makan...
*pinggan penuh dengan nasi goreng cili padi xtra*

perempuan_XL_tgh_diet: byknyaa nasi dia kasi, mana habis ni???!! giler ke aper?
si_hemsem_tak_perlu_diet: ermm.... (dalam hati aku da bercita2 nak tolong abiskan kalau dia tak abis makan)

lepas makan....
*pinggan da licin*

perempuan_XL_tgh_diet: lapar lagi la, eh kita makan bende lain jom!
si_hemsem_tak_perlu_diet: ...............

SITUASI 2:

si_hemsem_tak_perlu_diet: aku suka tengok awek camtu, mata jenis besar yg jaga kat kaunter tu...
perempuan_XL_tgh_diet: mana? laki2 ker pompuan?
si_hemsem_tak_perlu_diet: lelaki la... takkan aku usha perempuan plak...
perempuan_XL_tgh_diet: *gelak*

*aku pun tak paham kenapa kau asyik tanya bende yg aku da kasi jawapan awal2*

No comments:

Post a Comment