Saturday 10 March 2012

my 1st monolog twitter

dari siang aku check twitter, peratikan post masing2... pada aku sejak berjinak dalam twitter (baru 2 hari)
aku nampak twitter lebih kepada self release tension punya tempat... cakap sorang2 cam cakap ngan dinding, maki maki, borak2 cam ym group.. pastu terdetik nak bermonolog 1st time kat twitter... inilah kisahnya.



teringat kisah time ada awek dulu *claim* pernah tanya ex, bila popuwan tgk lelaki, apa yg diorang perhati dulu...

awek: kalau saya, saya tak kisah lelaki tu gemok ker, kurus ker... yg penting hati baik, saya tgk kuku, saya tgk gigi...

awek: yg penting bersih, rambut panjang saya tak kisah, asal kemas... badan saya tak suka berbau... duit takde takpe, kita boleh cari sama2.

lelaki hemsem: ouh yer ker? tak sia2 lah saya dapat awak. awak sayang saya kan?

awek: sayang, saya sayang sangat dekat awak... awak janji setia dengan saya ya. pinky promise **

lelaki hemsem: i promise *kait jari tanda sayang*

seminggu lepas tu aku kene tinggal, ex pilih lelaki yg ada kete beso, tak reti mandi, gigi kuning.

lelaki hemsem kini berusaha mengejar cita2nya menjadi kaya, walaupun berimiginasi berkereta besar dalam pesbuk...asalkan hati puas tercapai

 *kini misi lelaki hemsem adalah untuk menyailang semua gadis2 yg telah berpunya. sila takut*



kesimpulannya.... "saya tak kisah lelaki kurus ke gemok ke yg penting hati baik" pffftttt... love is bullshyt.






No comments:

Post a Comment