Saturday 3 March 2012

SMS Kahwin

Bosan2 smalam aku hantar fake SMS pada beberapa random nama dalam list enset aku...

"Dijemput tuan puan sekeluarga hadir ke majlis perkahwinan saya, Mohd Noor Baha bin Mohd Nasir dan pasangan Effy Shahirah pada 25/3/2012 bertempat di dewan bistari presint 14"




dan ini adalah reply yg aku dapat dari yg membalas...

gadis 1: Seriously?

jantan 1: Patut hantar sms ni 1/4 bro

gadis 2: Wow. Ako nk card ! :P

gadis 3: serious kau kawin? abis aku camna? :P

jantan 2: buto la kau kawen. selagi aku lom kawen ko tak dapat langkah bendul ok

jantan 3: eh? tak dengar pun kau couple dah kawin nih? cam fake jer ni?

gadis 4: Woww...congrats! btol ko da nak kawen???

 jantan 4: Klo betoi, alhamdulillah. Klo ko main2 mmg aku upah nigger p pulas lemak2 kat perut ko

jantan 5: kenapa jemput lambat sangat? walaupun aku tak percaya, tapi aku mendoakan kau kawin betul-betul lah kali ini.

jantan 6: tak mungkinlah. impossibru

jantan 7: sorry bro, tak dapat attend, aku outstation. apa2 nanti aku pass hadiah kat zali. aku dah inform dia kau dah nak kawin. congrates bro

gadis 5: TIPUUUUUUUUUUUUUUUUU !

jantan 8: kau kene tangkap basah ke apa ni???

gadis 6: April fool kah?

jantan 9: fakof! gratz btw

jantan 10: anak aku belum 3 orang lagi, tunda la wedding kau ni...

jantan 11: kau kata kau suka aku, kenapa kau kahwin dengan orang lain???


*sesungguhnya jantan 8 mmg tagune*

No comments:

Post a Comment